Menu responsywne

Zamówienia i wysyłka

Realizacja zamówienia

Zamówienia Klient może składać przez 24 godziny na dobę / 365 dni w roku w sklepie internetowym dosublimacji.pl lub poprzez wiadomość e-mail na adres: info@dosublimacji.pl.

Firma ADS Polska jak i obsługa sklepu internetowego dosublimacji.pl pracuję w dni robocze od poniedziałku do piątku w godzinach 8:00 – 16:00. W tym czasie Klient może również składać zamówienia telefonicznie pod numerem tel. +48 42 236 83 05.

Czas, termin wysyłki towaru.
Zamówienia złożone i potwierdzone w czasie naszej pracy do godziny 14:00 standardowo realizowane są i wysyłane do Klienta tego samego dnia.

W wyjątkowych przypadkach, gdy Klient złoży zamówienie do godz. 14:00, a mimo to np. ze względu na dużą ilość innych zamówień, chwilowy brak towaru lub dostawę towaru, wysyłka zamówienia może zostać przesunięta na kolejny dzień roboczy o czym Klient każdorazowo zostanie poinformowany poprzez wiadomość e-mail lub telefonicznie.

W przypadku wybrania przez Klienta, podczas składania zamówienia, formy płatności w postaci tradycyjnego przelewu na konto, towar zostanie wysłany tego samego dnia, tylko jeśli Klient dostarczy / prześle na adres: info@dosublimacji.pl potwierdzenie przelewu do godz. 14:00. W innym przypadku towar zostanie wysłany po zaksięgowaniu wpłaty na naszym koncie bankowym, najczęściej kolejnego dnia roboczego.

Kurier.
Wysyłkę towaru do Klienta realizujemy tylko poprzez sprawdzone firmy kurierskie: Fedex, DHL, InPost. Standardowo, towar zamówiony przez Klienta, dostarczony jest pod wskazany adres następnego dnia roboczego.

Na specjalne życzenie Klienta, towar może zostać dostarczony w sobotę lub z opcją wymagalności konkretnej godziny dostawy. Każda tego typu dodatkowa usługa jest płatna i uzgadniana z Klientem indywidualnie.

Szybki termin dostawy dotyczy 99,9% transakcji. Prosimy jednak pamiętać ze z przyczyn nie zależnych od ADS Polska kurier formalnie ma maksymalnie 48 godzin na dostarczenie przesyłki, co w wyjątkowych przypadkach może się zdarzyć (logistyka firmy kurierskiej, święta itp.).

Po nadaniu przez ADS Polska przesyłki, Klient każdorazowo otrzymuje na wskazany adres e-mail, za pośrednictwem danej firmy kurierskiej, wiadomość potwierdzającą nadanie i wysłanie zamówionego towaru. Wiadomość zawiera podstawowe informacje o przesyłce takie jak: czas nadania, aktualny stan przesyłki, numer listu przewozowego czy przewidywany czas doręczenia. W przypadku nie otrzymania takiej wiadomości e-mail prosimy o sprawdzenie w swojej poczcie folderu Spam.

Każda przesyłka wysłana przez naszą firmę posiada ubezpieczenie na kwotę min. 5.000,00 PLN.

Palety.
Zamówienia typowo hurtowe przesyłane na paletach, standardowo realizujemy i wysyłamy następnego dnia roboczego po złożonym zamówieniu. Towar wysyłany na palecie może zostać ewentualnie wysłany w dniu zamówienia, jeśli Klient dokona zamówienia i potwierdzi płatność do godziny 12:00 tego samego dnia roboczego. Szczegóły zamówień wysyłanych na paletach najczęściej uzgadniane są z Klientem indywidualnie.


Koszt przesyłki

Koszt 1 paczki o wadze do 30 kg wynosi w zależności od wyboru sposobu płatności odpowiednio:

Przesyłka kurierska + Przelew na konto = 12,20 PLN netto / 15,00 PLN brutto

Przesyłka kurierska + Szybki przelew online = 14,64 PLN netto / 18,00 PLN brutto

Przesyłka kurierska + Płatność przy odbiorze = 16,26 PLN netto / 20,00 PLN brutto

Łączny koszt przesyłki (ilość paczek do 30 kg lub ilość paczek wynikająca z możliwości zapakowania danego towaru lub jego połączenia) wynika bezpośrednio z wielkości zamówienia i ilości zamówionego towaru.

Za każdym razem, w przypadku każdego zamówienia, dokładamy wszelkich starań aby koszt przesyłki jaki ponosi Klient był możliwie jak najniższy. W związku z tym, jeśli jest to tylko możliwe pod względem logistycznym (praktyczna możliwość zapakowania towaru) jak i biorąc pod uwagę bezpieczeństwo przesyłki podczas transportu, staramy się łączyć zamówiony towar przez Klienta, tak aby ilość paczek, a w związku z tym łączny koszt przesyłki był możliwie jak najniższy.

Prosimy pamiętać, ze choć dążymy do możliwie ekonomicznych przesyłek, to nie zawsze teoretyczna możliwość połączenia towaru i spakowania go w cenie np. jednej paczki, jest równoznaczna z bezpieczeństwem tak spakowanego towaru podczas transportu. W praktyce może się okazać ze oszczędność na kolejnej np. drugiej przesyłce, jest kilkukrotnie niwelowana w postaci uszkodzonego towaru który dociera do Klienta.

Koszt przesyłki paletowej o wadze do 600 kg (np. 1440 sztuk kubków) wynosi 130,00 PLN netto wraz z paletą.

Na specjalne życzenie Klienta oferujemy opcje dodatkowe związane z przesyłką zamówionego towaru takie jak dostarczenie zamówienia w sobotę czy dostawa towaru w określonym przedziale czasowym itp. . Taka usługa jest zawsze dodatkowo płatna i ustalana z Klientem indywidualnie do danego zamówienia.


Odbiór towaru

Przed pokwitowaniem odbioru towaru / przesyłki dostarczonej do Klienta przez określoną firmę kurierską, należy każdorazowo sprawdzić stan każdej przesyłki w celu weryfikacji czy zawartość przesyłki nie uległa uszkodzeniu w czasie transportu, a w szczególności należy zwrócić uwagę na stan zewnętrzny folii, taśm, kartonów czy innych form opakowania zabezpieczających daną przesyłkę.

Sklep dosublimacji.pl w szczególności zwraca uwagę na dokładne sprawdzanie przez Klientów przesyłek zawierających towar szczególnie narażony na uszkodzenia podczas transportu taki jak np. kubki do sublimacji.

ADS Polska dokłada możliwie najwyższych starań aby każda przesyłka docierała bezpiecznie do Klienta między innymi poprzez odpowiedni standard gabarytowy i wagowy paczek zgodny z wytycznymi danego przewoźnika, odpowiednie oznaczenia zewnętrze określające rodzaj danej przesyłki czy dodatkowe, ponadnormatywne zabezpieczenia przesyłek w szczególności wrażliwych na stłuczenia takich jak ceramika.

W przypadku, gdy opakowanie przesyłki lub jej zawartość nosi znamiona uszkodzenia, Klient może odmówić przyjęcia przesyłki lub ją odebrać – w jednym i drugim przypadku należy w obecności kuriera sporządzić protokół szkody zgodny ze stanem faktycznym oraz skontaktować się jak najszybciej z obsługa sklepu w celu wyjaśnienia sytuacji.
Sprawdzenie przez Klienta przesyłki podczas odbioru i ewentualne spisanie protokołu szkody jeśli taka powstała, jest niezbędnym warunkiem do uwzględnienia przez ADS Polska ewentualnych roszczeń Klienta z tytułu uszkodzenia lub okradzenia przesyłki w czasie transportu. W takim przypadku, sporządzony protokół szkody lub jego wierną kopię (skan) należy niezwłocznie przesłać na adres ADS Polska: info@adspolska.pl lub info@dosublimacji.pl.

Roszczenia Klienta z tytułu uszkodzenia towaru powstałego w trakcie transportu bez sporządzonego i dostarczonego do ADS Polska protokołu szkody nie będą rozpatrywane.

Dokładamy wszelki starań aby każda przesyłka była możliwie dobrze i bezpieczne zapakowana tak aby w całości dotarła do Klienta. Każda paczka zawierająca towar szczególnie narażony na uszkodzenia lub stłuczenia (taki jak np. kubki do sublimacji) jest dodatkowo zabezpieczona co powinno gwarantować jej bezpieczeństwo.


Pytania i odpowiedzi

Kiedy otrzymam zamówiony towar ?

Każde zamówienie złożone i zamknięte do godziny 14:00 realizowane jest i wysyłane tego samego dnia. Towar powinien dotrzeć do Państwa następnego dnia roboczego. Dodatkowo, w dniu nadania paczki wysyłane jest do Państwa za pośrednictwem firmy kurierskiej powiadomienie e-mail o statusie przesyłki wraz z numerem listu przewozowego (w przypadku braku wiadomości prosimy o sprawdzenie folderu Spam).

Ile zapłacę za przesyłkę zamówionego towaru ?

Koszt przesyłki uzależniony jest naturalnie od wielkości / ilości zamówienia oraz rodzaju asortymentu. Koszt 1 paczki do 30 kg wynosi 12,20 PLN netto (przedpłata), 14,64 PLN netto (przelew online) lub 16,26 PLN netto (pobranie). Koszt wysłania palety do 600 kg to 130,00 PLN netto.

Dokładamy wszelkich starań aby Klient ponosił możliwie najniższe koszty związane z przesyłką i zawsze jeśli jest to tylko możliwe pod względem łącznej wagi lub gabarytów zamówionego towaru, redukujemy ilość paczek do minimum. Prosimy jednak pamiętać ze taka redukcja nie zawsze jest możliwa pod względem logistycznym lub tego aby paczka bezpiecznie dotarła do Państwa w całości.

W celu uzyskania za każdym razem możliwie niskiego kosztu transportu sugerujemy składanie zamówień bezpośrednio poprzez pocztę e-mail na nasz adres info@dosublimacji.pl i wybór płatności przelewem na konto za potwierdzeniem. Pozwala to na ominięcie systemu sklepu internetowego który automatycznie nalicza koszt przesyłki (ilość paczek) w zależności od ilości i rodzaju zamówionego towaru. Jednocześnie należy podkreślić, iż nasz system sklepu internetowego dosublimacji.pl nalicza koszty przesyłki w sposób bardzo inteligentny i ewentualne różnice w łącznym koszcie przesyłki wynikające ze składania zamówień bezpośrednio a w sklepie internetowym występują bardzo rzadko i mogą dotyczyć jedynie wyjątkowych przypadków.

Poniżej przedstawiamy kilka typowych przykładów konfiguracji paczki mające na celu przedstawić Państwu naszą elastyczność i chęć wysłania towaru możliwie ekonomicznie:

1 paczka do 30 kg Przykład 1 Przykład 2 Przykład 3 Przykład 4 Przykład 5
Zamówiony towar 72 x kubek do sublimacji 72 x kubek do sublimacji
+
1 x papier sublimacyjny A4
72 x kubek do sublimacji
+
1 x papier sublimacyjny A4
+
3 x taśma termiczna
36 x kubek do sublimacji
+
36 x kartonik na kubek
+
5 x papier do sublimacji A4
+
1 x taśma termiczna
12 x kubek do sublimacji
+
100 x kartonik na kubek
+
2 x taśma termiczna
+
3 x papier do sublimacji A4
+
200 x ściereczki do sublimacji
Koszt przesyłki Od 12.20 PLN netto Od 12.20 PLN netto Od 12.20 PLN netto Od 12.20 PLN netto Od 12.20 PLN netto

Czy przesyłka jest ubezpieczona ?

Każda wysyłana przez nas paczka jest ubezpieczona na minimum kwotę 5.000,00 PLN. Dodatkowo każda paczka w której znajdują się kubki z nadrukiem lub czyste kubki do sublimacji jest odpowiednio zabezpieczona przed stłuczeniem podczas transportu.

Czy towar może być wysłany poza granice Polski ?

Tak, wysyłamy towar również do innych krajów. Standardowo realizujemy wysyłkę towaru do wszystkich krajów Unii Europejskiej oraz kilku innych jak np. Ukraina. Wysyłka poza granice RP dotyczy tylko zamówień hurtowych realizowanych na paletach. W przypadku mniejszych zamówień które mają być realizowane w paczkach po za granice RP, zamówienie transportu leży po stronie Klienta.

Czy mogę zamówić własnego kuriera ?

Tak, jak najbardziej. W przypadku chęci zamówienia po odbiór towaru własnego kuriera, prosimy o zaznaczenie takiej informacji podczas składania zamówienia. Dodatkowo, jeśli zamówienie składane jest poprzez sklep internetowy prosimy o zaznaczenie opcji dostawy „odbiór własny”, oraz podanie informacji o planowanym terminie przyjazdu zamówionego kuriera i jego nazwy.

Gdzie znajdę fakturę Vat ?

Faktura Vat zazwyczaj dołączana jest w przeźroczystej kopercie samoprzylepnej na zewnątrz paczki pod pierwszym listem przewozowym.

Czy jest możliwość dostarczania przesyłki w sobotę ?

Tak, możemy wysłać towar z opcją gwarancji dostarczenia zamówionego towaru w sobotę. Taka opcja jest zawsze dodatkowo płatna i w zależności od danego kuriera oraz specyfikacji zamówienia ustalana z Klientem indywidualnie w każdym przypadku z osobna.