Formy płatności
Za dokonane zakupy na sklepie internetowym dosublimacji.pl Klient po uprzednio dokonanym wyborze w formularzu zamówienia może zapłacić w następujący sposób:
- za pomocą kart kredytowych, płatniczych i debetowych
- za pomocą systemu przelewów internetowych online
- płatność gotówką, za pobraniem przy odbiorze przesyłki lub w momencie odbioru osobistego
- przelewem zwykłym na konto ADS Polska
Numer rachunku bankowego ADS Polska, na który należy dokonywać wpłat w przypadku płatności przelewem:
- Przelewy w PLN: ING Bank [PL]: 85 1050 1461 1000 0090 9219 2807
- Przelewy w EUR: ING Bank [EUR]: 16 1050 1461 1000 0097 0004 1057
- Przelewy w USD: ING Bank [USD]:05 1050 1461 1000 0091 2563 3736
W tytule przelewu każdorazowo należy podać nr. zamówienia lub nr. faktury dot. danego zamówienia.
Opłatę za zamówienie należy wnieść w terminie nie dłuższym niż 7 dni kalendarzowych liczonych od dnia wpłynięcia zamówienia, po upływie tego terminu zamówienie może nie zostać zrealizowane, a umowa zostanie uznana za niezawartą. W takiej sytuacji można powtórnie złożyć zamówienie i wybrać inną formę płatności.
Rozliczenia transakcji kartami kredytowymi i debetowymi oraz przelewami internetowymi przeprowadzane są za pośrednictwem serwisu przelewy24.pl
W przypadku wybrania, jako formy płatności za towar płatności online za pośrednictwem serwisu przelewy24.pl, dyspozycję płatności należy zrealizować bezpośrednio po złożeniu zamówienia. W przypadku braku otrzymania płatności na wskazany rachunek, podmiotu pośredniczącego w transakcji (serwisu przelewy24.pl) w terminie 3 dni roboczych od złożenia zamówienia, zamówienie nie zostanie zrealizowane, a umowa zostanie uznana za niezawartą. W takiej sytuacji można powtórnie złożyć zamówienie i wybrać inną formę płatności.
Rezygnacja z zamówienia lub jego zmiana
Klient ma prawo do rezygnacji z zamówienia lub jego zmiany do chwili wysyłki zamówionych towarów.
Klient może skorzystać z wyżej wymienionego uprawnienia, uprzednio informując o tym ADS Polska, poprzez wysłanie wiadomości e-mail na adres info@adspolska.pl lub info@dosublimacji.pl. W tytule wiadomości należy umieścić zapis: „Rezygnacja z zamówienia”, a w treści wiadomości należy określić jakiego zamówienia dotyczy rezygnacja w sposób który umożliwi ADS Polska identyfikację danego Klienta lub zamówienia. Rezygnacja z zamówienia będzie skuteczna tylko wtedy, jeżeli dotrze do ADS Polska przed czasem wysyłki zamówienia.
W przypadku zmiany zamówienia przez Klienta procedura jest taka sama jak w przypadku rezygnacji, z tą różnicą iż w tytule wiadomości należy umieścić zapis: „Zmiana zamówienia” i określić w treści wiadomości na czym dana zmiana zamówienia ma polegać.
ADS Polska standardowo prowadzi wysyłkę towarów w dni robocze od poniedziałku do piątku w przedziale godzin między 13:00 a 16:00.