Zamówienia i wysyłka
Realizacja zamówienia
Zamówienia Klient może składać przez 24 godziny na dobę / 365 dni w roku w sklepie internetowym dosublimacji.pl lub poprzez wiadomość e-mail na adres: info@dosublimacji.pl.
Firma ADS Polska jak i obsługa sklepu internetowego dosublimacji.pl pracuję w dni robocze od poniedziałku do piątku w godzinach 8:00 – 16:00. W tym czasie Klient może również składać zamówienia telefonicznie pod numerem tel. +48 42 236 83 05.
Czas, termin wysyłki towaru.
Zamówienia złożone i potwierdzone w czasie naszej pracy do godziny 14:00 standardowo realizowane są i wysyłane do Klienta tego samego dnia.
W wyjątkowych przypadkach, gdy Klient złoży zamówienie do godz. 14:00, a mimo to np. ze względu na dużą ilość innych zamówień, chwilowy brak towaru lub dostawę towaru, wysyłka zamówienia może zostać przesunięta na kolejny dzień roboczy o czym Klient każdorazowo zostanie poinformowany poprzez wiadomość e-mail lub telefonicznie.
W przypadku wybrania przez Klienta, podczas składania zamówienia, formy płatności w postaci tradycyjnego przelewu na konto, towar zostanie wysłany tego samego dnia, tylko jeśli Klient dostarczy / prześle na adres: info@dosublimacji.pl potwierdzenie przelewu do godz. 14:00. W innym przypadku towar zostanie wysłany po zaksięgowaniu wpłaty na naszym koncie bankowym, najczęściej kolejnego dnia roboczego.
Kurier.
Wysyłkę towaru do Klienta realizujemy tylko poprzez sprawdzone firmy kurierskie: Fedex, DHL, InPost. Standardowo, towar zamówiony przez Klienta, dostarczony jest pod wskazany adres następnego dnia roboczego.
Na specjalne życzenie Klienta, towar może zostać dostarczony w sobotę lub z opcją wymagalności konkretnej godziny dostawy. Każda tego typu dodatkowa usługa jest płatna i uzgadniana z Klientem indywidualnie.
Szybki termin dostawy dotyczy 99,9% transakcji. Prosimy jednak pamiętać ze z przyczyn nie zależnych od ADS Polska kurier formalnie ma maksymalnie 48 godzin na dostarczenie przesyłki, co w wyjątkowych przypadkach może się zdarzyć (logistyka firmy kurierskiej, święta itp.).
Po nadaniu przez ADS Polska przesyłki, Klient każdorazowo otrzymuje na wskazany adres e-mail, za pośrednictwem danej firmy kurierskiej, wiadomość potwierdzającą nadanie i wysłanie zamówionego towaru.
Wiadomość zawiera podstawowe informacje o przesyłce takie jak: czas nadania, aktualny stan przesyłki, numer listu przewozowego czy przewidywany czas doręczenia. W przypadku nie otrzymania takiej wiadomości e-mail prosimy o sprawdzenie w swojej poczcie folderu Spam.
Każda przesyłka wysłana przez naszą firmę posiada ubezpieczenie na kwotę min. 5.000,00 PLN.
Palety.
Zamówienia typowo hurtowe przesyłane na paletach, standardowo realizujemy i wysyłamy następnego dnia roboczego po złożonym zamówieniu. Towar wysyłany na palecie może zostać ewentualnie wysłany w dniu zamówienia, jeśli Klient dokona zamówienia i potwierdzi płatność do godziny 12:00 tego samego dnia roboczego. Szczegóły zamówień wysyłanych na paletach najczęściej uzgadniane są z Klientem indywidualnie.